Вівторок, 24.12.2024, 03:20
Вітаю Вас хз хто | RSS
Головна
Реєстрація
Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
03:20
Обновить
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Jet  
[ПвП] Death Knight
МуняДата: Понеділок, 01.11.2010, 12:52 | Сообщение # 1
Імба
Группа: Hardy
Сообщений: 180
Статус: :-)
билди символи


 
LutciferДата: Четвер, 24.03.2011, 21:37 | Сообщение # 2
Нуб
Группа: Друзья
Сообщений: 43
Статус: :-)

Гайд по Death Knight (Рыцарь смерти) PvP

Всім вже добре відомо, що з виходом нового аддона Wotlk, став доступний новий клас під назвою Рыцарь смерти (зазвичай для простоти пишуть коротко - ДК). Декому, мабуть, з першого погляду важко зрозуміти механіку цього класу, як він почуває себе в плані PvE та PvP. Тут я постараюсь роз'яснити суть цього класу, основні стати і т.д.

Для самого початку потрібно сказати, що в своїй механіці ДК використовує так звані руни і силу рун. Певні абілки використовують руни, накопичуюючи тим самим силу рун, інші же трать силу рун.
Є три види рун, це:

- Blood (Кровь); - Frost (Льод); - Unholy (Нечестивость);

Вибір раси для ДК - ще одна важлива річ, яка може прибавити ті чи інші стати:

З вище поданої таблиці можна зробити висновок, що найбільш оптимальна раса для ДК це - БЭ, Орк, Хуман.

В плані PvP є чимало переваг , але це залежить тільки від того як ви володієте знаннянми про свій клас, тобто коротко кажучи потрібно мати прямі руки =) Ну і не останнє місце посідає ваш рівень шмоту і те як він зачарений (про це нижче).

Таланти.

Найкращий для ДК білд, в плані PvP - це Unholy. Основний його дамаг це АОЕ , який йде за за рахунок накладених дотів. Так же велику роль тут відіграють пет і Горгуля , які наносять чималий дамаг своєму противнику.

Як на мене найбільш оптимальною розстановкою талантів є такий варіант .

Існує кілька варіантів Анхолі спеків які вирізняються тими чи іншими статами, вони описані в статі яка знаходиться тут.

Символи.

Великі:
[Символ вурдалака] ;
[Символ черной смерти] ;
[Символ ледяного прикосновения] ;

Малі:
[Символ зимнего горна] ;
[Символ воскрешения мертвых] ;
[Символ мора] ;

Основні стати для Анхолі:

Влучність (Меткость) (до 5-8%) > Сила > АРП > рейтинг скорості > кріт > мастерство > ловкість > влучність заклинань (120-130).

Камні:

Мета-камінь - [Хаотический алмаз небесного сияния] ;
Червоне гніздо - [Рельефный багровый рубин] ;
Жовте гніздо - [Рельефный багровый рубин] ;
Синє гніздо - [Грозовой величественный циркон] ;

Зачарки:

Голова - [Магический знак страданий] ;
Плечі - [Начертание триумфа] ;
Плащ - [Чары для плаща - пронзающие заклинания II] ;
Нагрудник - [Чары для нагрудника - все характеристики VII] ;
Зброя - [Руна павшего рыцаря] ;
Ноги - [Накладки для поножей из ледяной чешуи] ;
Інші зачарки на силу атаки.

Аксесуари:[size=14]

Перший аксесуар це звичайно пвпшний(якщо ви Андед або Хуман і маєте багато реса, його можна замінити PvE ), в якості другого найбільше підходять:
- [Выбор смерти]
- [Воля смертоносного]
- [Карта Новолуния: Величие]

Макроси:[size=14]

1. Взрив пета
#showtooltip Взрыв трупа
/cast [target=pet]Взрыв трупа

2. Самохіл Ликом смерти
#showtooltip Перерождение
/cast !Перерождение;
/cast [target=player] !Лик Смерти

3. Спам Рунического удара
#showtooltip Назва абілки
/cast !Рунический Удар
/cast Назва абілки

4. Сайленс
#showtooltip Удушение
/cast Кровоотвод
/cast Удушение

Порада: Визивати Горгулю потрібно в той момент коли є найбільший прок аксесуарів, зачарок, адже горгуля при виклику запам"ятовує поточний рівень статів, і на тій основі базується її дамаг. З свого досвіду на арені я замітив щр найвищий прок починається після 15-20 секунд бою, цього часу якраз вистачає щоб набрати необхідну кількість сили рун.

Абілка [Взрыв трупа] , як на мене найбільше підходить для того, щоб добити хіла, тобто нанести швидкий бурст дамаг (5-8к), при цьому добре кидати сало , стуни, і тому подібні абілки.

Другий по ефективності є фрост білд, але про нього напишу пізніше.
Якщо виникнуть якісь питання, звертайтесь до Lutcifer в ігровому світі.



ДК - это такая живучая имбо коробочка с синими глазками.©
 
LeyaДата: Субота, 26.03.2011, 02:11 | Сообщение # 3
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: :-)
Багнутый фрост сейчас уделывает багнутого анхоли, но в целом дк в силу пары багов чувствуют себя очень хорошо.
у фроста - хаста, у анхоли - баголужи.
фростом легче убить, анхоликом сейвить напарников (и себя иногда)


 
LutciferДата: Понеділок, 28.03.2011, 12:17 | Сообщение # 4
Нуб
Группа: Друзья
Сообщений: 43
Статус: :-)
Quote
Багнутый фрост сейчас уделывает багнутого анхоли

Все залежит від того як розкину таланти. Правильний анхолі білд має мало живучості але високий дамаг і по суті призначений (в пвп) лише для арени і то під хілом, фрост білд доповнюєть талантами з крові, а саме це таланти "Захват рун" і Кровавая метка" які надають великий + в живучості. Нераз пвпшився з фрост дк, який після 15-20сек боя юзав метку, тому що не міг би вистояти під всіма дотами і зоопарком (Горгуля , пет). Виграє він лише за рахунок більшої живучості. Ну і як я вже казав , все залежить від рук =)
Quote
у фроста - хаста, у анхоли - баголужи.

Оо, на Трінітікор граю лише в анхолі і шось я незамічав якихось багів від луж.



ДК - это такая живучая имбо коробочка с синими глазками.©
 
PonkoДата: Понеділок, 28.03.2011, 13:54 | Сообщение # 5
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Статус: :-)
ну канешно*((( це ж не тебе Античит кидає по лужі секунд 8 ((((


 
LeyaДата: Понеділок, 28.03.2011, 15:39 | Сообщение # 6
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: :-)
Баг лужи в том что она дает замедление, например варам по блейдсторму, хантам по озверину, и т.д. а не должна.
а учитывая что тут каждая 2я тима с варом, то довольно серьезно выходит.
метка это конечно хорошо, но она диспелится все 20 стаков одним диспелом, +её можно откайтить, а если вкинуть в анх то будет больше дмг, чаще грипы, и учитывая багохасту, если взять "Кровавые клинки" (если правильно помню, прок на дмг), то учитывая багохаст выйдет очень сладко, с одетым хпалом можно врыватся в топ.


 
LutciferДата: Вівторок, 29.03.2011, 16:28 | Сообщение # 7
Нуб
Группа: Друзья
Сообщений: 43
Статус: :-)
Ну то що метку можна диспелить це само собою, НО не дк, нема такого скіла в нього)
Мова йшла про пвп між анхолі і фростом, тому говорить про диспел це смішно. І якшо даж її диспелить то лише на арені , і то якшо напарник має ту абілку.
В ПвП , як ти вже писав , її можна відкайтить , але треба передбачити намір противника її юзать.
Суть баголужі запам"ятаю, попробую потестить.



ДК - это такая живучая имбо коробочка с синими глазками.©
 
EthernialolДата: Вівторок, 29.03.2011, 17:01 | Сообщение # 8
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 5
Статус: :-)
*сарказм мод он*
Ну просто НЕРЕАЛЬНЫЙ скил нужен, чтобы УВИДЕТЬ на себе БАФ МЕТКИ(я уже не говорю про характерный звук при ее юзе, это вообще годлайк), и чтобы то время, пока она на тебе висит развернутся спиной и не бить. Ну ваще, ни один дк этого не может.
*сарказм мод оф*


 
LutciferДата: Середа, 30.03.2011, 16:51 | Сообщение # 9
Нуб
Группа: Друзья
Сообщений: 43
Статус: :-)
Quote (Strider)
*сарказм мод он*
Ну просто НЕРЕАЛЬНЫЙ скил нужен, чтобы УВИДЕТЬ на себе БАФ МЕТКИ(я уже не говорю про характерный звук при ее юзе, это вообще годлайк), и чтобы то время, пока она на тебе висит развернутся спиной и не бить. Ну ваще, ни один дк этого не может.
*сарказм мод оф*

Ти в ДК шариш? Бачу не оч, читай. Відхіл від метки йде за рахунок урону який наность противник на якого вона заюзана , поф чи фіз чи магічний. Можу я його не бить якшо обвішав дотами аж по вуха, які постоянно тікають.



ДК - это такая живучая имбо коробочка с синими глазками.©
 
EthernialolДата: П`ятниця, 01.04.2011, 13:34 | Сообщение # 10
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 5
Статус: :-)
Деточка, я говорю о той цели, на которой висит метка. Не бьет она, пока на ней метка висит.
Ты вешаешь на метку цель, и она не бьет. Ни магией, ни физикой, ваще не бьет, достаточно популярно разжевало?




Сообщение отредактировал Strider - П`ятниця, 01.04.2011, 13:34
 
LutciferДата: П`ятниця, 01.04.2011, 17:26 | Сообщение # 11
Нуб
Группа: Друзья
Сообщений: 43
Статус: :-)
Quote (Strider)
Ты вешаешь на метку цель, и она не бьет.
blink
"Деточка", смис того що пишеш я зрозумів, хоча й з трудом. А ти враховуєш такий варіант , що метка може бути поставлена (припустимо на мене) після того як я навішаю доти, які тікають 20 секунд і можеш ти увертатись чи стати спиною до противника (зменшуючи ти самим шанс парировать удар), нічого то не дасть відхіл все одно буде йти.
До речі був такий випадок в мене, була повішена метка після чого зразуже увернувся і перестав бить, але стаки на дебафі метки зменшувались (метка має 20 стаків), по чому можна судить що відхіл йшов й за рахунок дотів.



ДК - это такая живучая имбо коробочка с синими глазками.©
 
LeyaДата: Понеділок, 04.04.2011, 20:25 | Сообщение # 12
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Статус: :-)
Эта...а че там линк на абилку босса, а не дк?)

 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


TWS © 2008 - 2024р. Хостинг від uCoz