▲▼Valkira
|
|
Valkira | Дата: Понеділок, 20.08.2012, 20:22 | Сообщение # 1 |
Вчусь писати
Статус:
| 1. Нік чара, яким бажаєш вступити в гільдію The West Spirit Valkira 2. Iгровий клас чара, мейн спек та офф спек (якщо він є в наявності) хприст/шп 3. Gear Score (GS) персонажа ПвЕ / ПвП 5,7 ПВЕ, ПВП шмотки есть, но я не любитель ПВП в ВОВ)) 4. Скільки вам років (ваш особистий вік) я взрослая девочка уже ;) 5. Ваш ДПС/ХПС в рейді бывал и 3к, бывал и 11 6. Чи являється даний персонаж для вас основним (мейном). Варіанти відповіді: мейн / альт мэйн 7. Вкажіть всіх своїх чарів (альтів) Annabelle лок 55 лвл 8. Стаж гри 2 года 9. Скільки годин Ви витрачаєте в день на ВоВ в связи с работой могу не заходить по паре дней, на выходных бываю часто. Играть ночью не способна, так как на работе я работаю, а не сплю)) 10. Гільдія в якій перебував раніше (якщо вона була). Причина, яка змусила Вас піти із попередньої гільдії Братство, которое переехало на Алдоран. Более веселого сервера в смысле поломанных скилов и откатов я не видела. 11. Чому ви хочете приєднатись саме до нашої гільдії ? Основна причина Тут играл мой хороший знакомый, может, играет до сих пор 12. Чи перебуваєте ви в списку Нон-грата, та занесені в аддон Стоп Лут ? Первый раз слышу про подобный список Оо 13. Чи є у вас мікрофон та можливість користуватись ним? Із якої години по яку? Микрофон есть, только перестал работать после обновления рк. Надо поковыряться. Разговаривать могу, когда в игре. 14. Скріншот інтерфейсу гри, а саме інтерфейс під час рейду Отсутствует по причине того, что я и не подозревала, что такое может понадобится.
|
|
| |
Lanseløt | Дата: Понеділок, 20.08.2012, 23:27 | Сообщение # 2 |
Гігант мислі
Статус:
| Юлія, у нас досить багато прістів в гільдії, тому на перших порах буде досить важко попасти в рейди. Якщо це для тебе не є проблемою, то я по суті не проти твого вступу.
П.С. Якщо твої друзі вернуться назад на цей сервер, а ти вже будеш перебувати в нас в гільдії - твої дії ?
|
|
| |