Понеділок, 20.05.2024, 18:21
Вітаю Вас хз хто | RSS
Головна
Реєстрація
Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
18:21
Обновить
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Модератор форуму: Коллос, Печенька  
Форум » Адміністрація гільдії » Казарма. Відділ кадрів » ▲▼Valkira (подача заявки на вступление)
▲▼Valkira
ValkiraДата: Понеділок, 20.08.2012, 20:22 | Сообщение # 1
Вчусь писати
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Статус: :-)
1. Нік чара, яким бажаєш вступити в гільдію The West Spirit Valkira
2. Iгровий клас чара, мейн спек та офф спек (якщо він є в наявності) хприст/шп
3. Gear Score (GS) персонажа ПвЕ / ПвП 5,7 ПВЕ, ПВП шмотки есть, но я не любитель ПВП в ВОВ))
4. Скільки вам років (ваш особистий вік) я взрослая девочка уже ;)
5. Ваш ДПС/ХПС в рейді бывал и 3к, бывал и 11
6. Чи являється даний персонаж для вас основним (мейном). Варіанти відповіді: мейн / альт мэйн
7. Вкажіть всіх своїх чарів (альтів) Annabelle лок 55 лвл
8. Стаж гри 2 года
9. Скільки годин Ви витрачаєте в день на ВоВ в связи с работой могу не заходить по паре дней, на выходных бываю часто. Играть ночью не способна, так как на работе я работаю, а не сплю))
10. Гільдія в якій перебував раніше (якщо вона була). Причина, яка змусила Вас піти із попередньої гільдії Братство, которое переехало на Алдоран. Более веселого сервера в смысле поломанных скилов и откатов я не видела.
11. Чому ви хочете приєднатись саме до нашої гільдії ? Основна причина Тут играл мой хороший знакомый, может, играет до сих пор smile
12. Чи перебуваєте ви в списку Нон-грата, та занесені в аддон Стоп Лут ? Первый раз слышу про подобный список Оо
13. Чи є у вас мікрофон та можливість користуватись ним? Із якої години по яку? Микрофон есть, только перестал работать после обновления рк. Надо поковыряться. Разговаривать могу, когда в игре.
14. Скріншот інтерфейсу гри, а саме інтерфейс під час рейду Отсутствует по причине того, что я и не подозревала, что такое может понадобится.